środa, 1 października 2014

Misja - Big Foot

1. Idź na Plażę Karaibską i porozmawiaj z Yetim.

2. Yeti mówi, że jest głodny. Idź do Starego Portu i porozmawiaj z rybakiem.

3. Rybak chętnie złowi rybę dla Yetiego, jednak potrzebuje wędki. Mówi, że zostawił ją w miejscu, gdzie są nietoperze.

4. Idź do jaskini w dżungli. Wejdź do pomieszczenia z grą 4boom.

5. Wróć do rybaka. Rybak mówi, że złowi rybę, jednak potrzebuje czasu i spokoju. Idź zagrać w jakąkolwiek grę (np. Pop it lub Rapido Snake).

6. Kiedy już skończysz grać, porozmawiaj z rybakiem.

7. Rybak złowił rybę. Możesz ją teraz zanieść Yetiemu.

8. Yeti mówi, że nie będzie jadł surowej ryby. Idź do San Franpanfu i wejdź do restauracji Chez Bruno.

9. Porozmawiaj z Bruno. Poproś go o to, aby usmażył rybę.

10. Bruno zgadza się zrobić paluszki rybne ze złowionej ryby. Potrzebuje jednak oleju.

11. Idź do salonu piękności (obok restauracji) i weź olej. Stoi na jednym ze stolików.

12. Wróć do Bruno i porozmawiaj z nim. Mówi, że potrzebuje czasu. WRÓĆ JUTRO.

*PO JEDNYM DNIU*

13. Jeden dzień minął. Możesz odebrać paluszki rybne od Bruno.

14. Wróć do Yetiego i daj mu paluszki. Kliknij na niego drugi raz.

15. Idć do Kamarii i porozmawiaj z nią. Kamaria każe Ci popytać rybaka, ponieważ on zawsze dużo wie.

16. Idź do Starego Portu i porozmawiaj z rybakiem. On proponuje porozmawiać z ratownikiem na basenie, Willim.

17. Ratownik mówi, że widział pandę, która wchodziła do szatni, lecz z niej nie wyszła. Sam boi się tam wejść, więc proponuje, żebyś ty wszedł do szatni.

18. Wejdź do szatni. Znajduje się ona za Willim.

19. Nie ma tam nikogo, lecz zza szafki widać jakieś światło. Niestety szafka jest zamknięta.

20. Wróć do rybaka w Starym Porcie, który każe Ci się udać do Kamarii.

21. Idź na Wieżę Zamkową i porozmawiaj z Kamarią. Kamaria poszuka klucza, lecz potrzebuje czasu. WRÓĆ DO NIEJ JUTRO.

*PO JEDNYM DNIU*

22. Kamaria znalazła klucz. Możesz do niej wrócić i je odebrać.

23. Idź do szatni na basenie (za Willim). Kliknij na szafkę, zza której widać światło.

24. Przenosisz się do Tunelu. Kliknij na światło na samym końcu tunelu.

25. Trzeba ułożyć puzzle, lecz brakuje jednego kawałku. Idź do biblioteki poszukać puzzla.

26. Puzzel leży na stole. Weź go i wróć do Tunelu w Szatni.

27. Kliknij na światło na końcu tunelu i ułóż puzzle.

28. Wejdź do Biura. Musisz odpowiedzieć na kilka pytań. Uważaj! Jedna zła odpowiedź = czekanie 1 dzień!

Czym żywi się panda?
Bambusem

Skąd pochodzą pandy?
z Chin

Jaka jest łacińska nazwa pandy?
Ailuropoda melanoleuca

29. Otwiera się kolejne przejście. Widać wielką suszarkę. Kliknij na 'akumulator' suszarki.

30. Ułóż hasło klikając na okręgi.
Hasło: STOP

31. Wróć do Yetiego na Plaży Karaibskiej i porozmawiaj z nim.

32. Yeti cieszy się, lecz ma kolejny problem. Nie ma jak wrócić na Górę.

33. Idź do Stadniny Koni i weź patyk. Leży pod drzewem.

34. Wróć do Yetiego. Yeti każe Ci poszukać Lili. Znajdziesz ją w Salonie Piękności w San Franpanfu.

35. Idź do Lili i porozmawiaj z nią. Lili mówi, że da nam materiał. WRÓĆ JUTRO.

*PO JEDNYM DNIU*

36. Idź do Lili odebrać materiał.

37. Wróć do Yetiego na Plażę Karaibską. Yeti mówi, żebyśmy przynieśli mu lód.

38. Idź do lodziarni. Wrzuć balon z wodą do maszyny z napisem "ICE". Z maszyny wysypie się lód.

39. Wróć do Yetiego i porozmawiaj z nim. Yeti podziękuje Ci za wszystko, a ty otrzymasz MODEL DOMU IGLOO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz