niedziela, 5 października 2014

Misja - Tajemniczy Telefon

1. Idź do Salonu Piękności i kliknij na telefon na ladzie.

2. Tajemniczy głos każe Ci wziąć walizkę i napełnić ją ciasteczkami. Walizka stoi pod ladą.

3. Idź do Kamarii. Kamaria piecze wyśmienite ciasteczka. Znajdziesz ją na wieży zamkowej.

4. Porozmawiaj z Kamarią. Upiecze Ci ciasteczka, jednak potrzebuje mąki. Znajdziesz ją w restauracji Chez Bruno (po lewej stronie na oknie).


5. Wróć do Kamarii i porozmawiaj z nią. Kamaria potrzebuje jeszcze cukier. Idź do lodziarni. Cukier stoi na stole obok maszyny do lodu.

6. Wróć do Kamarii. Kamaria potrzebuje czasu. Wyjdź z pomieszczenia i ponownie wejdź.

7. Kamaria upiekła ciasteczka (w kilka sekund?! o.O ). Porozmawiaj z nią a później idź do Stadniny Koni. Kliknij na znak z walizką.

8. Wyjdź ze Stadniny Koni i ponownie wejdź. Walizki nie ma a obok niej są okruszki.

9. Kliknij na okruszki. Potrzebne Ci będzie szkło powiększające. Idź do jaskini w Dżungli. Wejdź do pomieszczenia po lewej.

10. Weź szkło powiększające od profesora i wróć do Stadniny koni i znów kliknij na okruszki.

11. Weź materiał i zanieś go Kamarii.

12. Jutro poszukaj kolejnych śladów.

- PO JEDNYM DNIU!

13. Okruszki są w Dżungli. Kliknij na nie i weź rudy włos.

14. Zanieś go Kamarii. Jutro poszukaj kolejnych śladów

- PO JEDNYM DNIU!

15. Kolejne okruchy są w Starym Porcie. Kliknij na nie a później na marchewkę.

16. Zanieś marchewkę Kamarii. Jutro poszukaj kolejnych śladów.

- PO JEDNYM DNIU!

17. Ostatnie okruchy są w Mieście. Kliknij na nie a później na projekt igloo (nie wiem jaki idiota rysuje projekt igloo xD )

18. Idź do Kamarii. Kamaria zaczyna się domyślać, kto może być sprawcą tego wszystkiego, jednak Tobie każe powiedzieć, kto to jest.

19. Wpisz w okienko czatu "Carl" (nie przejmuj się napisem "Przepraszamy! czat jest wyłączony!", bo i tak to zadziała).

20. Kamaria każe Ci się udać do biblioteki. Znajdziesz ją w lodziarni, zaś lodziarnię w mieście.

21. Wejdź do biblioteki i porozmawiaj z Carlem (stoi obok Kamarii [w bibliotece xd]).

22. Carl tłumaczy Ci, że potrzebował ciasteczek do złapania Beardy, ponieważ w czasie, kiedy Pandabeard spał, Carl bawił się z papugą i mu uciekła.
W zamian za to dostajesz strój detektywa. Jeśli jesteś Złotą Pandą będziesz mógł nosić ten strój cały czas, a jeśli nie jesteś Złotą Pandą, możesz nosić strój przez 5 dni (ja nie jestem ZP, ale nie noszę stroju bo mi się nie podoba :P)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz